1 Şubat 2015 Pazar

Essence Beauty Beats 01 Groupie At Heart Allık


Bugün Uzun zamandır bende olduğunu farkettiğim Sevgili Seda Alanovanın bana hediye gönderdiği Essence Beauty Beats allığını incelemek istedim. Bu allığı fazla kullanmıyorum,nedenine gelecek olursak genelde tercih ettiğim renkler bronz tonları oluyor hatta kahverengiye yakın allık tonlarını tercih ediyorum. Buyüzden çok fazla kullanma fırsatım olmadı ama bir iki deneyimle zaten yapısı hemen anlaşılıyor. Yazının devamı ve diğer fotoğralar için "Devamını Oku" tık tık






Öncelikle üzerinde yazan Boyfriend kabartmaları beni benden aldı bozulmasınlar diye fırçayı yavaş yavaş dokunduruyorum. Bir diğer sevdiğim özelliğide rengi direk olarak vermesi,çok yoğun bir pembe bu tonları seven için şunu söylemek isterim ki kalıcılığı orta derecede ama uçtuktan sonrada pembesi yoğun olduğu için yanaklarınızda renk kalıyor.


Koluma sürüp hafif dağıtmış hali böyle,biraz daha dağıtılabilirdi, rengi görmeniz açısından bıraktım.


İsmi ve numarası 01 Groupie At Heart. Gratislerde bulabilirsiniz , bildiğim kadarıyla 8.5 tl. Bana hediye olarak geldiği için hala satıştamı bilemiyorum fakat bu rengi sevenler için kısa zamanda gratise bakmalarını öneririm.


2 yorum :

  1. Bunun aynısı bende var ancak pek allık kullanmadığım için kaldı öyle.

    YanıtlaSil
  2. YENİ VİDEO NE ZAMAN GELİR PEMBİİİİİŞ KIIIZ ?

    YanıtlaSil