8 Şubat 2015 Pazar

Dr. Murad Pore Perfection Nar Özlü başlangıç seti / Siyah Noktalar (Gözenekler) İçin Bakım Kiti



 

Bu ürünü alalı uzun zaman oldu.Postu şuan yazıyorum çünkü ürün üzerinde gerçek bir yorumum olmadan yazmak doğru olmazdı. Öncelikle Set dört üründen oluşuyor ve Gözenek / Siyah noktalara karşı üretilmiş. İçerisinde bir yıkama köpüğü,gözenek sıkılaştırıcı tonik,Nemlendirici krem ve Gözenek sıkılaştırıcı maske bulunuyor. Devamını okumak için tık tık ♡




























Energizing Pomegranate Cleanser 50 ml / Enerji Verici Nar Özlü Yıkama Köpüğü 50 ml 

İlk ürün yüz yıkama köpüğü.Özellikle T bölgesi yağlı olan ciltler için yararlı olacağını düşünüyorum,yüzümü bu köpükle yıkadıktan sonra özellikle burun bölgemdeki yağın yerini kuruluğa bıraktığını gözlemledim ve bunu farkettikçe normalde benim gibi her sabah akşam cildini bakıma almaya üşenen bir insanın eli sürekli bu ürüne gitmeye başladı. Sabah akşam köpükle yüzümü yıkarken buldum kendimi.




 T-Zone Pore Refining Gel 15 ml / T - Bölgesi Gözenek Arındırıcı Jel 15 ml

İkinci ürün gözenek sıkılaştırıcı jel.Bu ürünü yüzünüzü temizleme köpüğü ile yıkadıktan sonra jeli gözeneklerimizi sıkılaştırmak için kullanıyoruz. Ben genelde tüm bu işlemlerden önce Cettua Silky and Clear burun bantları ile gözeneklerimi temizleyip açıyorum ondan sonra bu ürünleri uyguluyorum.Gözeneklerimizide sıkılaştırdıktan sonra üçüncü adımımıza geçiyoruz.




Energizing Pomegranate Moisturizer SPF 15 (30 ml) / Enerji Veren Nar Özlü Nemlendirici SPF 15 (30 ml)

Son olarak yüzümüzü Nar özlü nemlendirici ile nemlendiriyoruz. Çok ince yapısı güzel bir kokusu var. Spf 15 yani 15 faktörlü güneşe karşı bir koruma vaad ediyor. Güneşin fazla olduğu günlerde 15 spf bizim için yeterli gelmeyecektir fakat normal havalarda kullanılabilir. Nemlendirme özelliği oldukça iyi çoğu zaman makyajımı yapmadan cildimi nemlendirmemde yardımcı oluyor.

Bu ürünleri günde iki kez sabah ve akşam olmak üzere kullanıyoruz.




Dr. Murad EP Pom Mask 2 Packettes / Dr. Murad EP Pom Mask Nar Özlü Maske

Kullanım : Temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine masaj yaparak uyguladıktan sonra 10 dakika bekleyip ılık su ile duruluyoruz. Haftada 1 veya 2 kere kullanmamız öneriliyor ama zaten setle beraber iki paket geliyor.
















3 yorum :

  1. bu post çok güzel olmuş bende gözenek ve siyah nokta yüzünden problem yaşıyorum bu ürünleri denerim. benefit porefessional bazını kullandın mı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bunlar gibi dermo kozmetik ürünlerini aldığı sitenin adını verebilir misin lütfen? :)

    YanıtlaSil