14 Şubat 2015 Cumartesi

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi / Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi


Bu ürünleri Gratis indirimi zamanında deneme amaçlı almıştım. Daha sonrasında birçok blogdan izlenimleri okudum. Ürünü aldıktan sonra yorumlarını okuyan bir canlıda ben varım heralde dünya üzerinde. Çoğu kişi memnun kalmamış.Fakat yinede bir şans vermek istedim. Genelde bu tür yağlı göz makyaj temizleyiciler bana gözü daha iyi temizliyormuş gibi geliyor çünkü göz çok hassas bir bölge ürünün yağlı olması zarar vermeden uygulama sağlıyor gibi his yaratıyor. Fakat bu ürünler özellikle çift fazlı olan çok yağlı. Devamı için tık tık




İlk Olarak 
Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi'nden bahsedelim.
Ürünün hedefi , "suya dayanıklı makyaj başta olmak üzere, her tür göz makyajını zahmetsizce temizlemeyi, makyajı temizlerken kirpikleri de korumayı vaat etmektedir" diye adlandırılıyor.
Benim makyaj temizleme kısmı ile ilgili herhangi bir problemim olmadı. Temizleme ardından yağlı kalan
göz çevremi temizleme köpüğü ile yıkamama rağmen o yağ nedense bir türlü gitmek bilmiyor.
1 saat boyunca gözümü kırpıştırıp duruyorum net görebilmek için. Benim için en büyük problem bu,kullanmamın ardından herşeyi bulanık görüyorum bu durum pek kısa sürmüyor ve gerçekten rahatsızlık verici.




İkinci Olarak 
Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi

İlk üründen farklı olarak söyleyebileceğim hiçbirşey yok aslında bu ürün için. Göz ve dudak makyajı için üretilmiş. Çift fazlı ürüne göre bunun özelliği tek fazlı olması ve diğer ürüne göre daha az yağlı olması. Bana ikisinden birini tercih et deseler Hassas olanı seçerdim. Fakat  normal şartlarda artık iki ürünüde pek kullanmayı düşünmüyorum.En kısa zamanda yeni bir ürün denemek için araştırmalara başlıyorum. Bukez ilk yorumları okuyup ürünü öyle alacağım
ardındanda kendi fikirlerim :) 



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder