9 Şubat 2015 Pazartesi

Cettua Silky and Clear Nose Strip / Burun Bandı



Bu ürünü hem çok seven hemde hiç sevmeyen birçok kişiye rastladım.Ben sevenlerdenim ama nedenlerim var birlikte kullandığım ürünler var bu yüzen severek kullanıyorum.

Öncelikle ürünün açıklamasına geçelim. Burundaki gözeneklerin,siyah noktaların temizlenmesi için üretilmiş kağıt bantlardan oluşuyor.Ürünün vaad ettiği siyah nokta ve kirleri temizlemek,gözenekleri sıkılaştırmak. (Gözenekleri sıkılaştırma vaadi pek inandırıcı gelmediği gibi denedikten sonrada bu vaadi gerçekleştirmediğini düşünüyorum fakat diğer vaadler için denemeye değer ) Devamı için tık tık ♡




Kullanımı : Bandın iyi yapışması için burnumuzu ıslatıyoruz ve bandın parlak tarafını kutunun üzerindeki fotoğraftada gösterildiği şekilde burnumuza yapıştırıyoruz. 15-20 dakika arası bekliyoruz bu sırada bant kuruyor ve sertleşiyor. 15-20 dakika sonra köşeden tutup ortaya doğru yavaşça çekip çıkartıyoruz,kullanmayanlar için söylüyorum sonuç şaşırtıcı. Burnunuzda birikmiş tüm yağ tabakaları,kirleri,siyah noktalar,kenarlarda oluşan minik tüyler dahi hepsini tamamen topluyor.Kağıdın üzerinde gördüğünüz görüntü sizi oldukça şaşırtacak çünkü gerçekten eğer gözenekli bir burnunuz varsa ben nekadar pismişim diyebilirsiniz ve tamamen arınmış temizlenmiş gibi hissedebilirsiniz.

Fakat herşey burdan sonra başlıyor.
Bana göre bu işlemden sonra muhakkak gözenek sıkılaştırıcı bir ürün kullanmanız çünkü bu andan itibaren gözenekleriniz açık hale geliyor evet temiz fakat aynı zamanda açık olması birçok bakteriyede ev sahipliği yapabilir.

Ben buna şöyle bir çözüm buldum. Daha öncede gözenekli ciltler için üretilmiş olan Dr. Murad ürünlerimden yüz temizleme köpüğü ile hemen burnumu yıkıyorum ardından açılan gözenekler içinde gözenek sıkılaştırıcı olan toniği sürüyorum ve o şekilde yatıyorum. Sabah kalktığımda tekrar yüzümü köpükle yıkıyorum ve aldığım setin üçüncü ürünü olan nemlendiriciyi yüzüme uyguluyorum. Hem gözeneklerimi temizleniyor hemde açık bir halde kalmıyor. Bunu deneyen varmı bilmiyorum ama ben bulduğum bu çözümden inanılmaz memnun kaldım. Dr Murad ürün incelemesine buradan
ulaşabilirsiniz ---> Dr Murad Gözenek Sıkılaştırıcı Set


Pakedin içinden 6 tane bant çıkıyor. Gratislerde bulabilirsiniz. Fiyatı 3.5 lira civarı.


Ürünün arkasını okumak isteyenler için Kullanım ve Uyarılar yer alıyor.



1 yorum :

  1. Yine cok guzel bir yazi olmus ezgimm♡ :)

    YanıtlaSil