6 Şubat 2015 Cuma

Burberry Midnight Black Göz Kalemi İncelemesi



Bugün uzun zamandır kullandığım artık açmaktan bitirmek üzere olduğum ve bu durumun beni çok mutlu etmediği en çok beğendiğim göz kalemlerinden biri olan Burberry'nin Geceyarısı Siyahı olarak adlandırdığı göz kalemini ele alalım istedim. Giriş cümlemden anlaşıldığıda üzere ben bu kalemi çok beğendim.

Hikayemin başına gelecek olursak. Bu kalemi almaya nasıl karar verdim ? Aslında tamamen Burberry markasını sevdiğim için ürünlerinide denemek istedim ve işe göz kalemiyle koyuldum. İyikide denemişim diyorum. Devamı için tık tık



Burberry serisinde sık sık rastlayabileceğimiz köşeli özelliğini kalemede yansıtmışlar.Tasarım bence oldukça şık olmuş.Aslında kalem çok daha uzun açmaktan bu hale geldi,Yanıltma olmasın diye hemen belirtmek istedim.

İsmi Midnight Black, Numarası 01. İçinden birde üzerinde Burberry yazan kalemtraş çıkıyor. Kalem köşeli formda olduğu için daha rahat açmanızı sağlıyor.



Ve sonunda gelelim kalemin yapısına. Sert bir yapısı yok,bastırınca ezilen bir yumuşaklığıda yok fakat sürülüşü rahat kılmak ve rengini iyi vermesi için orta seviyede bir yumuşaklık derecesi var buda hiç zorlanmadan kalemi çekmemi sağlıyor en sevdiğim özelliği.

Bunun dışında çok koyu bir siyah rengi hemen veriyor.

Ürünü biraz araştırdım çoğu kişi akmadığını kolay çıkmadığını yazmış. Ben test ettim onayladım bugün 1 saat boyunca havuzda olmama rağmen çıktığımda ( hayır okadarda değil tamamen gözümde duruyordu demeyeceğim :) ) Yarısı akmış durumdaydı ki kalemi sabah 12 gibi çektim havuza akşam 9 da girdim o saate kadar hala gözümdeydi.

Genelde yağmurlu bir günde rastlaşırsak bu kalemi gözümde görmeniz olası.Birde koyuluğunun eyeliner görünümü vermesini seviyorum.Kısacası ben bu kalemi çok sevdim. Hiçmi olumsuz özelliği yok peki evet var. Yumuşak uca sahip olduğu için sık sık açma gereksinimi hissetmem buda kalemin çabuk bitmesini sağlıyor,fiyatı biraz tuzlu, ben 60 tl'ye almıştım.

Bittiği zaman yenisini alır mıyım ? Muhtemelen alırım

♡ Kalemi; Boyner,Ykm,Morhipo Mağazalarında/İnternet sitelerinde bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder