24 Ocak 2015 Cumartesi

Wet n Wild Ruj İncelemesi

Wet n Wild 
Markayla ilk tanışmam gratis sayesinde oldu, tester bölümünü incelediğim zaman özellikle mat rujları dikkatimi çekmiş hemen denemeye karar vermiştim iyiki de karar vermişim diyorum,rujlardan oldukça memnun kaldım ayrıca fiyatlarıda 10 tl  yapıları dayanılıkları nasıl mı ? Okumaya devam ozaman 



Pink Suga E900B

Bu renk wet n wild rujlarında en sevdiğim ikinci renk,fotoğrafta olduğundan çok daha koyu görünmüş ama dudağımda gördüğünüz fotoğraftaki rengi aynı, ne tam ten rengi nede çok koyu bir renk en güzel özelliğide mat bir ruj olmasına rağmen yumuşak ve kolay sürülebilir olması.


Think Pink E901B

 Bu 3. sevdiğim renk pek fazla tercih ettiğim söylenemez genel olarak açık pembe tonlarda rujları çok kullanmıyorum ama Çağla severek kullanıyor. En sevdiğim renge adım adım yaklaşırken birde think pinkin dudaktaki görüntüsüne bakalım.



 Mauve Outta Here E907C
 Ve son olarak benim en severek kullandığım wet n wild ruju. Kesinlikle yapısı harika rengi harika kalıcığı harika bu ruja edecek kelime bulamıyorum,en pahalı markalaran en ucuz markalara bir çok ruj denedim fakat bu ruj favorilerim arasında kesinlikle. Eğer biraz koyu renk kullanmayı seviyorsanız bu ruju çok seveceksiniz. Ben kesinlikle bu renge kefilim :)





  

2 yorum :

  1. Pink Suga ve Think Pink ' i denedim gerçekten çok memnunum. Çok teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  2. en sondaki ruj ne kadar

    YanıtlaSil