3 Ekim 2014 Cuma

NOTE Fondoten Pudra ve Oje İncelemesi



Kozmetikte çok yeni bir marka olmasına rağmen uzun süredir hepimizin dikkatini çekmiş olan Note markasını birde ben denemek istedim.Fondoten ve Pudrayla başladım.Note bir Türk markası ve ilk defa bir erkek "NİHAT ODABAŞI" kozmetik markasının yüzü oldu. İnternet sitesinden alışveriş yapabilme özelliği olmakla beraber boyner,cosmo home gibi mağazalarda bulabilirsiniz.Ayrıca sık sık indirim ve kampanyaları var. Ben bir alana bir bedava kampanyasından yararlandım. Ayrıca 60 tl'lik alışveriş yapana çok şık siyah bir gece çantası hediye ediyorlar. Sözü uzatmadan hemen incelemelere geçiyorum.



                                              Detox And Protect Fondoten


Fondoten konusunda seçim yaparken ilk dikkat ettiğim genelde alt tonunun rose olmamasıdır. Yani bir fondoten alt yapısında sarı ton barındırıyor biri pembe ton.Note'da ilk dikkatimi çeken sarı ton olmasıydı. Pembe ton yüzümde bakım maskesi hissi uyandırıyor hep bende.


Fondotenin oldukça kapatıcı ve katı bir özelliği var. Bir damlası bile inanılmaz derecede renk veriyor fakat kötü yönü cildiniz çok yağlı olsa bile elinizle sürüyorsanız dağıtmada problem çekebilirsiniz,oyüzden mutlaka ilk önce yüzünüze nemlendirici sürmeden fondoteni uygulamayın.


Biraz yayınca,yanıltıcı bir görüntü oluşmasın çünkü renk çok açık olmasına karşın gemen cilde uyum sağlıyor aradaki farkı ayırt etmek zor oluyor.


Fiyatı; 29,90 TL


                          LUMINOUS SILK COMPACT POWDER


 Pudrası içinde Fondotenle renk konusunda aynı fikirdeyim sarı tonu daha baskın ve yapısı tonu tam istediğim gibi hemen kullandım bile oyüzden üzerindeki yazı biraz silindi.




Fiyatı: 29,90 TL
                                     NAIL ENAMEL

Ojeleri hakkında yapılan bazı yorumları okudum çabuk çıktığı soyulduğunu yazanlar olmuş ama 3 gündür mavi ojesi tırnaklarımda henüz bir soyulma olmadı ben rengindende yapısındanda çok memnun kaldım. Fırçaları oldukça kalın fakat rahat sürülüyor,Tek problem geç kuruyor olmaları oyüzden iki kat sürecekseniz mutlaka araya yarım saat gibi süre koymayı unutmayın :)

Fiyat(adet): 2.5 tl 




4 yorum :

  1. merhabaaa :) benimde blog um var ve tasarım konusunda yardıma ihtiyacım var :) bana ulaşırmısın hayırlı olsun bu arada süppppperrr olmuşş

    YanıtlaSil
  2. Paraben içeriyor mu fondöteni

    YanıtlaSil
  3. Merhaba note ojeleri nerde bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  4. Bütün ürünler harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil