2 Ağustos 2014 Cumartesi

Aşk Kolay Oyun / Tek yapman gereken şey zar kullanma;Aklını kullan


                                                                    Aşka Gelelim



Öncelikle söze şöyle başlamak istiyorum,biliyorum bir blogger ve youtuber olarak hayatınızdayım,ve bizlerin yaptığımız şeyler belirli alışveriş videoları,saç videoları,oda turu,makyaj vs.. ama ben birazdaha bunların dışına çıkmak istiyorum.Burda olmaya başladığımdan beri birçoğunuz beni sevdiniz,sorularınızı paylaştınız bol bol muhabbet ettik fakat ask.fm açmamla aslında bizlerin ihtiyacı olan tek şeyin moda üzerine olmadığı farkettim..
Kısacası aslında bizim genel problemimiz aşk üzerine birşeyler paylaşmak istedim. 21 yaşındayım belki çok büyük değilim ama tecrube edinecek kadar çok şey yaşadım.. Birçok genç kızı hayatında oları bilinçledirecek,fikir alabilecekleri evebeyinleri olmadığınında bilicideyim. Benim annem babam mükemmel insanlardır fakat olarında bu konuda bana çok fazla tavsiyeleri olmadı ben herşeyi yaşayarak öğrendim..

Ve ask.fm'de farkettimki bunlara birçok genç kızın ihtiyacı var.. Bu yazıyı yazarak size birazda olsa yardımım dokunabileceğini umarak yazıyorum..

Hadi en baştan başlayalımm.. Aşk nedir?




Aşkın asıl anlamıyla başlamak belkide en doğrusu olucak. Aşk çoğumuzun bildiği aksine çok daha derin çok daha gerçek birşeydir.Bu senin başına geldimi de böyle konuşuyorsun demeyin. Gelmediği için bukadar net konuşuyorum. Biri 1 biri 1sene 3 ay biride 3.5 sene süren 3 ilişkim oldu.. Bunların dışında birçok şey gördüm birçok insan tanıdım,sevgili olmayıda denedim ama gerçek ilişki diyebileceğim toplamda 3 tanedir. şimdi üçüde yanımda değil.. Biriyle beraberken eğer o kişiyi gerçekten seviyorsak bu bize gerçek aşk gibi geliyor. Fakat bana göre biz yaşadığımız şeyin gerçek aşk olup olmadığını hayatımızın son evresinde öğrenicez. Çünkü gerçek aşk,daim olandır.

Seninle vakit geçirip ister 1 ay ister 1 sene ister 10 sene,sonunda gidiyorsa o insan la yaşadığımız şeye aşk diyebilir miyiz? Gerçekten aşk dediğimiz şeyin normal sevgilerden farklı olması gerekmez mi ? Mesela bitmemesi gibi bir farklı olması lazım. Gerçek aşk dediğimiz şey hayatımız boyunca bizimle olacak kişidir.. Ama demiyorum ki gidip mantık evliliği yapın ölene kadar onunla yaşayın alın size aşk.. Tabiki bu değil.

Şuan çevremizde birçok insan çok sevdiğini düşündüğü insanla beraber.Bugün ikiside birbirine o benim herşeyim derken,ayrılık yaşandığı an birbirlerine dünyanın en uzak insanı oluyorlar. Burda ki samimiyetsizliği görebiliyormusunuz. Çoğunlukla gerçek olmayan vakit geçirmeye dayalı yada değişen kişilikleriyle ilişkilere başlayan insanlar.İnsanlar hayatın her evresinde değişir.. yaşamları değişir,fikirleri değişir.. Ama duyguları değişirse orda bir dur demek lazım. Kime güvenebiliriz ki ozaman ?  Erkek dediğimiz karşı cinslerimiz çeşit çeşit malesef ve hayatımızın hangi evresinde, hangi türüne rastlayacağımızı kestiremiyoruz.

Ama bir ortak noktaları var.Eğer onu çok seviyorsanız hepsi her an dünyanın en acımasız insanına dönüşebilir.

"hayır yaaa beni çok seviyor gözümün içine bakıyor resmen gözleri parlıyor,, ellerimi tutarken okadar harika hissediyorum ki eminim oda öyle"

saçmalama lütfen,böyle insanlar dünya üzerinde inanılmaz azınlıkta ve bize rastlama olasılığıda çok az. İnanma! seni erkek düşmanı yapmıyorum şuan. Sağlam bir kız sağlam bir kadına dönüştürüyorum.

O gözleri parlayan çocuk,gün gelir gözlerini görmek dahi istemeyebilir. Çünkü erkekler için hayat daima kendileri çevresinde döner.

Eğer onun seni, senin onu sevdiğinden daha fazla sevdiğini düşünüyorsan.. Bu senin sevginin azlığındandır. Eğer gün gelir biri o çocuğa deli gibi aşık olursa,anlattığım erkek tipinden farklı hiçbir davranış sergilemez.

Çözümmü arıyoruz. hayat çok değişti.

Hadi babamızı dedemizi bırakalım,türk filmi izlesek bile görebiliriz bunu.

Hangi erkek eskiden eşinin çalışmasını isterdi ? Hangi eş,kocasına ben bugun bizim mahalleden eski bir erkek arkadaşımla buluşucam muhallebicide biraz muhabbet edicez falan diyebilirdi :)

Şuan hiçbirşey böyle değil. Erkekler ayakları üzerinde duran kadınlardan etkileniyorlar. Eğer güçlüysen,erkek buna kapılıp gidiyor.

Hayır deme kendine bir bak? Şimdi işinde mükemmel bir erkek,çevresindeki herkes ona bayılıyor, adam sporunu yapıyor bir yandan.. oo yurtdışı seyahatleri keyfindende geri kalmıyor. Böyle birinden etkilenmez misin ? Yalan söyleme sakın :) Etkilenirsin.

Artık erkeklerde böyle. 25 yaşında bir erkeğe ben çalışmak istemiyorum evlenirsek de. Senden soğur. Öyle bir konuma geldik.

Bence doğrumu. Bence yanlış.
Eski kafalı biriyim ben.. İnanmam öyle kadın erkek eşitliğine.

Erkek dediğin seviyorsa, ne erkek arkadaşlarıyla buluşmasına müsade eder, ne hesap ödetir,ne de buluştuktan sonra görüşürüz diyip gider. Erkek dediğin seni eve bırakmazsa? arayıp sormazsa ? Merak etmezse ? erkekmi olur ya.. ozaman onlar niye erkek biz niye kızız ? madem herkes eşit ozaman dünyadaki herkes eşcinsel oluversin :)

Evet ben geri kafalıyım belki,eşitliği savunmuyorum fakat bu birşey değiştiriyor mu ? Hayır.
Oyüzden bize düşen bunu kabullenip,ayak uydurarak yeni çözümler bulmak.




GÜÇLÜ OLUN.

Artık hayat böyle. Güçlü olucaksın. Hayır ben böyleyim ben şöyleyim diye birşey yok. Senin diğer insanlardan ne farkın var herkes annesinin karınından doğuyor herkes eşit bu hayatta. Kendi değerini bilmezsen adam senin değerini nerden bilsin ?

İlk önce bir nekadar değerli olduğunu anla. İnsan ömrü toplasak ortalama 70 yıl diyelim. 70 yılın var başkada yok. Birinin peşinde mi geçiriceksin. ? bırak o 70 yılını senin peşinde geçirsin. Sen onun peşinde geçirirsen değersiz biri görür seni. Daha kendi hayatının bir önemi bile yok onun için der. evet belki bunu kendisi söylemez ama bilinç altı canına bile okur..

Kitap oku.. oku ya bol bol. Karşısına geçtiğinde iki kelam edebil, susan o olsun. Aa bilmiyormuydun gerçekten diyebilen sen ol. Bunu yapmaya başladıkça farkediceksin ki aslında onun için yapmıyorsun. Aslında bu sana çok şey kazandırıyor. Hatta gözünde onun değeri okadar düşmeye başlıyor ki sen bile şaşırıcaksın.

Bak kabulleniyorum bu kolay bir yol değil. ama hayatta ne kolay ki ? Pes etme inatcı ol biraz.

ÇALIŞ.

İşe gir çalış. Ders çalış. hobi bul kendine. birinden birisini yap. hayatın o olmasın. Düşünsene sen her istediğinde gelen bir erkeği hayatta hiç bir amacı olmadan senin için yaşayan birini ? Herşeyine evet diyen birini. Ay harika deme. en fazla 3 gün dersin. Sonra için bir kötü olur nekadar boş bir çocuk bu benden başka işi yokmu dersin.

TAMAM YOK.

Öyle herşeye tamam deme. Askım müsaitmisin dışarı çıkalımmı dediğinde, hayatım müsait değilim bugun plan yapmıştım de kestir at. Ardından ama istersen yarın buluşalım falan deme. Bırak onuda o düşünsün. Seni beklesin göreceği gün için heycan duysun. Yanına geldiğinde aklında şu düşünce olsun

"Ya bu kızın hayatı meşgul,bu vakti iyi değerlendirmem lazım,kim bilir birdaha nezaman görüşücez ona değer verdiğimi anlaması lazım" bak bırak panik olsun böyle :) Ezdirme kendini.

Bazen onun o gözlerine bakarak bunu yapmak kolay olmasa sanki. Ama sende kolay şeyleri sevme zaten,zoru sev. başarmayı sev..

ABARTMA.

Katı ol dedikte okadarda abartma tamamen kestirip atma. Birgün harikaysan ertesi gün hiçbirşey yazma arama.. Çözemesin seni. Gizemli ol biraz.. Bir kavga ettiğinizde SENİN ne yapacağını bilmesin ödü kopsun.

Off kavga ettik napıcakki evde oturup ağlıyordur. Kesin arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştır.

Verme bu düşünceleri eline.Düşüne düşüne delirsin gerekirse napıyor bu kız diye. Bilmesin senin zaaflarını. Asla gösterme bu en büyük hatan olur.

Bugünkü tavsiyeler bukdar olsun. Hayatınıza değer verin kızlar.. kimse sizden değerli değil unutmayın bunu.

KENDİNİZİ SEVİN bukadar basit. Siz kendinizi sevmezseniz,o sizi neyiniz için sevsin ?


Sonraki Konumuzda sizin istekleriniz üzerine Aşk Acısına Çözümlerimiz olsun mu ? :)




7 yorum :

  1. Tebrik ederim, başarılı bir yazı olmuş. Aynen devam :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel ... tesekkur ederim .. devamini gozluyurem :)))

    YanıtlaSil
  3. Bu yazdıklarından görünüyorki, hiç aşık olmamışsın...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş :) Ayrıca mütevaziliğinden dolayı da seni kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Sen hiç sana deliler gibi aşık olan erkeği yarı yolda bıraktın mı?

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzel kaleme almışsın,irdelemişsin,tebrik ederim. Kendi adıma da konuşmak gerekirse üzüntülü bir süreç içindeki genç kızları motive edici bir yazı olmuş,moralim biraz olsun yerine geldi okurken :) Kafamızda sorun ettiğimiz belli olayları,düşünceleri biraz geriye çekilip daha geniş bir açıdan bakmamız gerektiğini güzel bir dille hatırlatman çok iyi olmuş, unutabiliyoruz bazen veya kendimizde uygulayamıyoruz ne yazık ki.. Ben daha fazla sözü uzatmadan yazılarının devamını diliyorum,umarım ileride blog sayfandan takip edebildiğimiz gibi,editörlüğünü yaptığın dergiden de takip edebiliriz :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzel kaleme almışsın,irdelemişsin,tebrik ederim. Motive edici,göz ardı ettiğimiz unuttuğumuz,hatırlamamız gereken önemli yerlere deginmişsin.Okurken biraz olsun moralim yerine geldi,bu yüzden çok teşekkür ederim.Umarım blogundan yazılarını takip edebildiğimiz gibi ileride editörü olduğun dergiden de yazılarını okuyabiliriz :)

    YanıtlaSil