24 Ağustos 2014 Pazar

Aşk Acısı mı ? Bitirelim bu bahsi






Hepimizin baş belası, hiç yaşamadım diyen bir kişi örnek gösterebilir misiniz ? Gösterebiliyorsanız ya o kişi içine kapanık ya yalan söylemeye meyilli yada adriana Limadır  dicemde malum konu o kızcağız bile aldatıldı.Kaç yaşında olursak olalım biz kızlar duygusallığımız sağolsun olmadık şeylere bile kafayı takmayı başarıyoruz. Bazen ben düşündükçe bile yuh artık ezgi bunuda düşünmüşsün ya helal olsun diyorum. Bundan 4-5   sene öncesinde aslında aşk konusunda biraz acımasızdım. Şimdide acımasızım ama mantık içerisinde uyguluyorum bunu, hem karşımdakini hem kendimi düşünerek yapıyorum acımasızlığımı bile. Bu konuya başka bir yazıda değinicem.

Gelelim aşk acılarına.. Yahu çeşit çeşit maşallah sen seversin o sevmez,o sever sen sevmezsin, ikinizde seversiniz anlaşamazsınız, çok iyi anlaşırsınız seversiniz biri dürtülerine yenilir.Dünyanın genel büyük sorunları yani. He ben buna pat diye çözümmü getiriyorum tabiki hayır okadar profosyonel insanlar var, şuan yapmak istediğim bizi güçlendirmeye hayatımızın değerli olduğunu yavaş yavaşta olsa öğretmeye göstermeye çalışmak. Tamam başlayalım hangisi size uyuyor bir bakalım ve çözümünü bulalım.




Sen Terkettin .

Başta herşey güzeldi aslında bir olabilir denemeliyiz dedin,ama zamanla baktın ki yok olmuyor bu çocuğun seninle hiçmi hiç alakası yok asla sana hitap eden bir tip değil ee hadi öyle biri diyelim bukezde enerjin tutmuyor evet seviyorum diyemiyorsun birtürlü kendine. Ayrılma zamanı gelmiş demektir. Peki bunu nasıl yapacağız ?

Konuyu ufak ufak açmaya başla çağrışımlarda bulun belli etmeyi dene,sonra zamanı geldiğini hissettiğin zaman karşına al yüz yüze durumu anlat,muhtemelen yalvarıcak böyle bir durumda olabildiğine sakin ol bağırma çağırma bıktım falanda deme sevmediğin biride olsa aklında iyi kal çocuğun. Olmuyor ben sana layık değilim falanda deme. Güzel hayaller kurdum,bunları seninle gerçekleştirmeyi temenni ettim ama hislerimde çok önemli de. Hiç olmadı onu seven ama onun sevmediği bir kızı örnek göster sonunda  bakalım o yapabilir mi sevmediği biriyle. Buraya kadar problem yok öyle yada böyle bir şekilde ayrılırsınız ama her nekdar sen ayrılmış olsanda içinde bir burukluk olacak onun bir çare sunmuyorum sana 2 gün ama lafta değil ciddi anlamda iki gün sonra muhtemelen pek burukluk falan kalmayacak. Ama çocuğuda birkenarda tutma hatası yapma,siliyorum diyorsan sil gururun olsun, açık kapı bırakma olacak olsa zaten ayrılmazdın dimi ? Şimdi yarın birgün egonu tatmin etmek içinde konuşmaya gerek yok Günaha girme her işinde ters gitmesin busefer.

SEVEREK AYRILANLAR

Kendimden örnek vermek gerekirse 3.5 sene süren bir ilişkiden ayrılınca direk bitti diyemiyor insan biliyorsun oda seni seviyor hala sende onu seviyorsun. Ama birşeyler yürümüyorsa yürümüyor bu 3.5 sene sürmüş olsa bile en sonunda medeni bir şekilde karar vermeyi başarıp severek ayrılmıştık.

Şimdi derimki siz bunun için 3.5 sene beklemeyin. Ya bir düşünsene tamam seviyorsun patates kızartmasınıda seviyorsun ama o olmayıncada yapabilirsin yedikçe kilo alıyorsun buna bir dur demen lazım yani. Buda böyle birşey işte istediğin kadar sev sana zarar veriyorsa gelip gidecek. Ağlamayacakmısın afedersin ama köpek gibi ağlıcaksın,günlerce haftalarca aklından çıkmayacak. Ama sonunda inan bana diceksinki insan sevince göremiyor ama biz harbiden beraber yapamıyormuşuz iyiki bu kararı almışız. Allah korusun annen baban kız kardeşin abin yada ablan şuan onlardan birini kaybettiğini düşün. Allah bunun sabrını veriyor ya. Bu kaybın bile sabrı var senin birsürü problem yaşadığın artık mutluluktan çok huzursuzluk duyduğun bir ilişkiyi nasıl unutamayasın ? Bal gibi unutursun üzerinede 3-4 ilişki eklersin. Ama gerçekten sevip severek ayrıldığın bir insanlada hiçbir zaman düşman olma,aranızda seviye olsun ama kin olmasın. Hadi bizim gibi 3.5 sene deneyip deneyip durmadınız ve ayrılmayı başardınız. Size bir diyet programı veriyorum ozaman ikinizde uygulayın ilk 1-2 hafta pek iletişim kurmayın telefon mesajlaşmaları olabilir ama lakayıt bir şekilde değil. Bunun nedenide okadar bağlı olduğun bir insan dün herşeyim dediğin bir insan ayrılınca hiçbirşeyin haline gelmesin diye. Çok saçma çünkü ayrılığı hazmetme sürecini beraber atlatmayı deneyin. Şimdi içinden o bunları asla yapmaz diyorsan sizinki pek severek ayrılanlar olmuyor ozaman sırada o terketti yazısı var onu okumaya koyulmalısınn. Konumuza dönelim 1-2 hafta sonunda mesajlaşmaları azaltmaya başlayın iyice kendi hayatınıza dönün.Zaten 1-2 ay sonunda isterseniz buluşup konuşabilirsiniz bile severek ayrılmak kolay değil. Buluşun dediysemde buluşup öpüşmeyin yalnız oturun çay için muhebbet edin kalkın evinize gidin. Yani diyeceğim o ki onun çevrenizde olduğunu bilin istediğiniz zaman yanınızda olduğunu. PAT diye ayrılıp birdaha arayıp sormasaydınız birbirinizi ne olucaktı söyliyim hemen ağlaya ağlaya birbirinize geri dönücektiniz barışıcaktınız sonra 1 yada 2 ay sonra dünyanın en kötü kavgasını edip ayrılıcaktınız ve birdaha geri dönüşü olmayacaktı.Oyüzden yol yakınken aranızdaki sevgiyide bağıda güzel bir şekilde koruyun.

O TERKETTİ.

Can alıcı maddeyi sona bıraktığım doğrudur. Hadi bakalımmm gelsin tuvalet kağıtları yatağın üstü sümük dolu ıslak avuç içiyle sıkılıp bırakılmış mendiller. Ya bir dur bi. Sakin nefes al ağlama yada tamam ağla karışmıyorum ama bir sakinliğini koru. Biliyorum o senin herşeyin biliyorum harika zamanlar geçirdiniz tamam onuda biliyorum o seni çok seviyordu böyle yapmamalıydı. Ama bebeğim YAPTI. Oyüzden sakin ol ve bunu beraber bir düşünelim. Bak şimdi erkekler matematiksel varlıklardır. Duyguları pek ön planda değildir. Buyüzden öküz ve odun kelimelerinin karşılıklarında yer alıyorlar. Sen ne yapmış olursan ol ve ne yapacak olursan ol bu adam seni sevmiyorsa asla ve asla geri dönmez. Geri dönmediği gibi birde senin üzüntünü durumunu görmezden gelir. Gerçek yüzünü gördüğün o an anlam veremezsin işte isyan kısmı başlar. Ama aslında sen ona değil kendine isyan ediyorsun, nasıl bunca zaman onun böyle biri olduğunu göremedim diye. İsyan etmeyide bırak. Sana bir gerçekten bahsediyim erkeklerin gerçek yüzünü asla görmezsin senin için kendini boğaz köprüsünden atmaya kalksa dahi 3 ay sonra yüzüne baka baka çekip gidebilir. Bünyeleri bir garip bizimle alakası yok kafaları bir dünya, ne içiyorlar bunlar neyle besleniyorlar inan bende anlamıyorum. Ama her an değişebiliyorlar. Bunu bir kabullen ilk önce bugun olmasa yarın çekip gidicekti. Kendine bir bak sen onu hiç terkeder miydin ? Doğru söyle ama. Terketmezdin tabiki. Niye terkedesin seviyorsun adamı,problem olsa bile tartışmak, tartışa tartışa çözmek istersin bunu. Şimdi kendinden bunu anla seven insan gitmez gidemez. Anca yukarıda bahsettiğim gibi ortaklaşa kararla severek ayrılabilirsiniz onda bile birbirinizden kopmanız zor olur. O durum farklı bu durum farklı.

Bıraktı gitti düşünüyor mu hiç seni ağlıyormudur üzülüyormudur. Hayır tabiki ne düşünecek. Ya o nasıl bir bireyse sende aynen öylesin kendine gelmelisin.Birkere mantıklı ol biraz bırak şu kalbini al sol tarafından masanın üzerine falan koy.

Hayal et şimdi bi
Bu çocuğu düşünme başka birini düşün diyelim ki sevgilisiniz ve ayrılmak istiyorsun. Çocuk ağlıyor hüngür hüngür. yalvar yakar nolur gitme etme. İnsanın geri döneceği varsa gider zaten. Soğursun iyice bir itici gelir çocuk gözüne.

Ee şimdi seni terkeden çocuğa dönelim. Erkek o ya düşünsene hayatını sen gece dışarı çıkamıyorsun ama çocuk istediğini istediği zaman yapar. Ee birde karşısında sürekli ağlayan üzülen mahvolan bir kız var napsın onu. Sakız gözüyle bakar sana yapıştı bana iyice der hayır birşey değil egosu tavan ondan sonra. Yeni bir program çıkartıyoruz sana.

3 gün. tamı tamına 3 gün süre veriyorum. bu üç gün boyunca ailenede söyle birkaç gün dinlenmek istiyorum endişe etmeyin de. Uyan kalk kahvaltını hazırla kimseyle konuşma,annen konuşsun kızım neyin var desin sakince iyiyim anne de. Arkadaşların mesaj atsın konuş biraz sonra telefonu kenara koy. Odana git ağlayabildiğin kadar ağla durmadan ağla. Bir defter bul ordan içinde ne var ne yok 1000 sayfada yazsan otur yaz. Aç müziğide istersen müslüm gürses dinle istersen depresyondayım unutuldum aldatıldım dinle. Tam üç gün.

Üçüncü günün akşamı al o defteri eline birşeyler yazmayı dene. ve kendine bir bak artık ne yazacak birşeyin kaldı nede ağlayacak gözyaşın. Dene ağlamayı en fazla iki damla akıcak istesende ağlayamıcaksın. Doldu o kota artık. Git yatağına yat uyu.

4. günün sabahındasın. kendine verdiğin 3 aşk acısı gününü doldurdun. Bak hakkını verdin aşkın artık sıra sende. Git aynaya bak yap makyajını hayata dön. Artık onu düşünme ara sıra twitterına instagramına falan bakıcaksın ona engel olamayız 2-3 ilişki önceki sevgiline bile bakıyorsun ara sıra bunada bakıcasın birşey demiyorum ama artık sadece sen varsın. Yeni insanlara şans tanı gerekirse ama onunla bununla konuşma sürekli,birini seç muhabbeti iyi olsun ama ümitte verme öyle. Dediğim gibi bu dönemde manığını asla yalnız bırakma oda seni yalnız bırakmasın. O hayatına devam ediyor ezik misin sen yada köle falan mısın ? Hayırdır noluyoruz yani senin hayatın önemli olan. Unutma biriyle sevgili olurken bile mutlu olmak adına yapıyoruz bunu. Şimdi niye sen başkasını düşünesin. Ve unutma ayaklarının üzerinde duran güçlü bir kız olduğun sürece hem sen bununla gurur duyarsın hemde o malum insanlara cevabını vermiş olursun.

KARARI sana bırakıyorum. gözlerin şuan bir erkek gözü.

Ayrıldığın kız ağlayıp zırlıyor hayattan bıkmış durumda herşeyi salmış

Ayrıldığın kız hiçbirşey olmamış gibi hayatına devam ediyor,ayaklarının üzerinde duruyor,kendine değer veriyor.

Emin olun o kişi size iki koşuldada dönmeyecek çünkü kalp bu sevmedimi sevmez. Sen olsan sevmediğin birine döner misin ?

Ama ona aman be sümsük kızmış dedirtme. Arkadaşlarının ona abi, harbi kızmış elinden kaçırdın onun gibisinide bulamazsın dediğini düşün. İçi içini yer be. İşte ozaman ne hata yaptığını anlar.

Sende hiçbir zaman kendinden ödün vermemiş bir insan olarak dimdik yoluna devam edersin.

Uzun bir NOT.

Anneniz ve babanız hep sizin gözünüzde oldukları gibiler. Onlarında bir zamanlar çocuk olduğunu ortaokula gittiklerini, lisede arkadaşlarıyla oturup sandviç yediklerini falan hiç düşündünüz mü. güzel bir yere varıcam kapatın gözlerinizi bir hayal edin.

Şimdi kendinize bakın hayatın okadar başındayız ki. İleride evlenicez çocuklarımız olucak hatta onlar bizim hakkımızda annem acaba çocukken nasıldı diye düşünecekler. Yaşayacağımız çok uzun yıllar var kızlar. Belki şundan birkaç ay önce gireceğimiz matematik sınavı için sızlanıyorduk. Ama şimdi bunu hatırlamıyoruz bile. Hayatta böyle. Ben daha neler yaşayacağım diyin hep kendinize. O an gözünüzü yine kapatıp ilerideki sizi düşünün. Siz şuan ilerideki size hazırlanıyorsunuz. Oyüzden yaşadığınız kötü olaylar yüzünden hayatınızı zindan etmeyin. :) Umarım İleride bugün yaşadığımız her kötü şeyi  beraber konuşma fırsatımız olur tabi konuşmaya değer görüp hatırlıyor olursak.

Sizleri seviyorum,biliyorumki sizlerde benim gibisiniz bende sizin gibiyim . Aramızda bir fark varsa ben bunları yazıyorsam birkaç tecrube fazlalığımdan dolayıdır. Sizleri kendim yerine koyup yaptığım hataları yapmadan öğrenip yaşamışçasına bilmeniz için. İster abla ister arkadaş ister başka biri olarak görün ama söylediklerimi dikkate alın lütfen. Tek ricam. HAYATINIZIN MERKEZİNDE SİZ VARSINIZ KENDİNİZE DEĞER VERİN. ( Bunu usanmadan her defasında yazıcam HOSCAKALIN :) )



















6 yorum :

  1. Soluksuz okudum harikaydi :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar açıklayıcı birsey oldu ki bu benim için hatta hepimiz için bilgilendirici ve destekleyici şimdiden hayata yeni bir sayfa açmanın mutluluğunu yaşıyorum iyi ki varsın Ezgi Erikçi :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten ilgimi ekti.ben neden daha önce hiç bakmamışım bu sayfaya.keşke daha önce görseydim de az bile olsa ezdirmeseydim kendimi.Ama geçmiş işte :P sana gerçekten bu tavsiyeler için teşekkür ediyorum.okurken sanki yanımda bana öğüt veriyormuşsun gibi geldi.çook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ezgi sen tam anlamıyla harikasın gerçekleri bu kadar iyi bu kadar doğru acıtmadan anlatabilecek kadar iyi kalplisin

    YanıtlaSil
  5. Boyle yazilarin devami gelmeli

    YanıtlaSil