11 Haziran 2014 Çarşamba

Victoria's Secret Gitti Gidiyor Alışverişi

Bir Victoria's Secret hastası olarak kaçırdığım ürünleri gittigiyor veya sahibinden.com sitelerinden takip ediyorum :) Benim için çok verimli oldu çünkü istediğim birçok ürünü bulup sipariş ettim hemende geldiler :) Kargoyu babamın şirketine verdim böylece kargo
ücretlerinide biraz babama yüklemiş oldum :D


Bu kulaklığı sipariş ederken ilk önce tereddüt ettim ama geldikten sonra gerçekten harika :D Şuan kullanmaya bile kıyamıyorum bozulacak birşey olucak diye










Buda plaj havlusuu :) Bunu inanılmaz sevdim desenleri çok güzel,iki tane plaj havlusu aldım birinide kız kardeşim kullanır diye aslında görünce dayanamadım desemde yeri :D




 Buda kabuki fırçamm :D Hangisine harika diyeceğimi şaşırdım çünkü bence hepsi harika özellikle bu fırça,tüyleri okadar yumuşakki muhteşem bir rengi var.. Böyle kutuda duruyor onuda kullanmaya kıyamıyorum.




Takım gibi oldular :) Aynayı sürekli yanımda taşıyorum oyüzden arkası biraz kirlendi :/ ama çok kullanışlı eğer bulabilirseniz mutlaka düşünmeden alın derim. Fiyatı 35 tl'ydi.

 
 
  Diğer Plaj havlusu :D ben bunuda çok sevdimmm..





Alığım ürünün yanında hediye gelen külot :) Yanında çok şirin bir kalp var






8 yorum :

  1. kulaklık gerçektende dediğin gibi kullanmaya kıyılmıcakk bişey :D

    YanıtlaSil
  2. ezgi abla gitti gidiyorda böyle bi kulaklık yok başka nerde bulabilirim almak istiyorum bir de ne kadar olduğunu söylersen çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  3. Hangi satıcıdan aldığınızı da paylaşsaydınız keşke,güle güle kullanın hepsi cok güzel ürünler:)))

    YanıtlaSil
  4. kulaklık kalkmış ama almak çok istiyorum başka nerde bulabiirim

    YanıtlaSil