3 Haziran 2014 Salı

Victoria's Secret Alışverişi 1



Victoria's Secret'ın iç çamaşırı özelliğinden daha çok kozmetiğini seviyorum.Bazı ürünleri çok uygunken bazı ürünleri pahalı olabiliyor oyüzden genelde indirim zamanlarını tutturmak daha yararlı. 



Ben ufak bir alışveriş yaptım en sevdiğim serisi Amber Romance ve Angel Gold. Angel Gold biraz pahalı olduğu için sadece vucut losyonunu aldım ve Amber Romance vücut spreyi aldım. İkinci gidişimde ise 3 ürün 99 tl olduğu için kardeşimle bölüşerek aldık,bukez Amber Romance vucüt losyonu aldım. Kardeşim Çağla ise  Coconut Passion'un vucut spreyi ve losyonunu aldı.



Çağlanın tercih ettiği Coconut Passion,güzel ve yoğun bir hindistan cevizi kokusuna sahip. Tam yazın denizden çıktığımızda bizi rahatlatacak bir koku :) 


Amber Romance'ın spreyini günlük yanımda taşıyorum,losyonu evden çıkmadan önce sürmek yeterli oluyor.


Victoria's Secretin en sevdiğim kokusu,bazıları ağır bir kokusu oluğunu söylüyor ama bana çok hafif geliyor rahatlatıyor resmen ve migrenim olmasına rağmen Vs ürünlerinin çoğunu kolaylıkla kullanabiliyorum 


Love Spell,eski ambalajlı bunu yeni almadım aslında eskiden hediye olarak gelmişti,Vucut losyonlarını eklerken bunuda göstermek istedim. Kokusu fena değil biraz şekerli sakız gibi, Simli ürünleri çok falza kullanmıyorum ama bu ürünün kremsi yapısı çok güzel öyle çok çok sim de bırakmıyor :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder