1 Haziran 2014 Pazar

Odamda Neler Var 1 ?

Öncelikle söze şöyle başlamalıyım, sanırım ben bir dekorasyon manyağıyım :) Ama bu küçüklüğümden gelen birşey,oldum olası odam her daim güzel olsun istemiş,kendimce birşeyler yapmışımdır. Bazılarına çok karışık çok renkli gelir,gerçi bu sıralar bende daha açık tonlarda yapmaya karar verdim ama değiştirene kadar şimdiki halini sizinle paylaşmak istedim :)

Öncelikle part part paylaşacağım :) Kitaplığımdan başlıyorum kısa kısa bir tur yapalımm




Bu iki kitabı alalı çok uzun zaman olmadı fakat okumaya henüz vakit bulamadım,en başta durmalarının sebebi ise kapaklarının harika olması :) Umarım içleride okadar güzeldir ve okumaktan zevk alırım..
 

Bunlar kitaplarımdan bazıları:) Pucca serisi favorim,Sophie Kinsella kitaplarına yeni başlarım. Ayrıca Selindrealla serisi mükemmel kesinlikle tavsiye ederim.




Vee Dvd'lerim.. Bir bukadarda arkasında var,film benim vazgeçilmezim heralde özellikle gençlik filmleri. Deli gibi Hilary Duff filmleri izlediğim zamanları bilirim halada çok severim.Daha sonra detaylıca film yorumlarını yazacağım :) Şimdilik kısa olsun





Sevgilinin özel günleri düşünerek aldığı sıcak su torbası :) Öyle işime yarıyor ki iyi ki almış diyorum :)
Ve Gamze Özçelik imzalı fotoğrafı. Ben bir Gamze Özçelik hayranı olduğum için ilk aldığım imzayı böyle çerçeveletmiştim. Bu arada evet duvarlarım siyah,aslında inanılmaz güzel duruyor fakat birkaç senedir böyle oyüzden artık açık renklere dönmeyi planlıyorum :)


2 yorum :

  1. odan kaç metrekare

    YanıtlaSil
  2. ezgi abla odanda lee min ho posteri gördüm . sende minoz musun . inanmıyorum bende çokk kotu bir minozumdurr :() :)))))

    YanıtlaSil