5 Haziran 2014 Perşembe

Düğün Davetiyeleri 2


Bir yazıda çok fazla fotoğraf olmaması için ikiye böldüm :) Yine harika,değişik fikirlerle oluşturulmuş davetiyeler buldum.

Bu nasıl harika bir fikir olmuşş :) ama yaptırmaya kalkınca fiyatı biraz tuzludur eminim ki,ama gerçekten insanın düğünü falan beklemeyip gidip yaptırası geliyor :D


 



İlk davetiyeye benzer bir tane daha,bunun maliyeti daha ucuzdur ve buda çok şık



Buda Hello Kitty severler için :) Duvağına bakın çok şirinnn


Bir balon fikri daha : )
  

Tek kelimeyle bayıldımmm... Harika, kenarlar kapatılınca kutu oluyor çok sevdim ben bu davetiyeyi :))




5 yorum :

  1. çok güzel fikirler var bir gün evlenirsem bu yazıya tekrar bakıcam :) teşekkürler. benim sayfamıda incelerseniz çok sevinirim :) http://burcuoguzfashionline.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben tesekkür ederim,en kısa zamanda inceleyeceğim :)

      Sil
  2. harika bayıldım ben bunlara..Balonu görmüştüm daha önce ama diğerlerini ilk kez görüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzellerr değilmii :) Bende bayıldım hepsi harika tasarlanmış

      Sil
  3. bu davetıyelerı her yerde bulamıyorsun ozel yaptırayım dedıgınde pahalı oluyor
    herkes yapamaz bunu ne yazıkkı

    YanıtlaSil