17 Haziran 2014 Salı

Doğum Günüsümm Ve Hediyelerim :)


Aslında doğum günüm 6 hazirandı ama 7 haziranda arkadaşlarımla beraber kutlamak istedim,sağolsunlar canlarım geldiler :) Gelemeyen çok yakın arkadaşlarımda oldu biraz üzüldüler, (eğer burayı okursanız sizi çok seviyorum siz hep benimlesinizz :) ).. Gel gelelim güzel bir doğumgünü oldu,tek kötü tarafı fotoğraflar pasta geldiğinde çekildi ondan önce daha fazla kişiydik ve bu biraz gruplaşmalara sebep oldu ama olsun herkes mutluydu ve buyüzden bende mutluydum :) Sizede kısaca arkadaşlarımı ve hediyelerimi tanıtmak istedimm :) Umarım keyif alırsınızz




 O arada derede fırsat bulup selfie bile çekmişim :D


Üstteki fotoğrafta kızlar selfiesi yaptık En soldaki en yakın arkadaşlarımdan biri Elçin çok çok severimm onu,benim tam arkamdaki kızkardeşim Çağla,Çağlanın yanındaki bu sene tanıştığım ve tanışır tanışmaz çok sevdiğim tam bir kore sever haline getirdiğim bölüm arkadaşım bensu.:)  Benim hemen yanımda duran ise en yakın arkadaşım Gizem. Resmen hayatım o benim diyebiliriz :) 

O sabah gizeme öyle kızmıştım ki,Doğumgünümde dahil yaklaşık 5 gündür ne aramış ne sormuş nede ben ona ulaşabilmiştim. Meğerse Çağlayla konuşmuş bana süpriz yapıp 7si sabahı bizim eve gelicekmiş kiii geldide fakat o gelmeden 2 saat önce Çağla gizemin geleceğini ağzından kaçırdı :D 
Ama olsun Çağlada Gizemde herşeyim benim..

Gelelim alttaki fotoğrafa :) Üst fotoğraftakiler haricinde tek farklı kişi var sanırım.
Oğuzhann canım o benim :) Tanısanız eminim çok seversiniz dünya iyisidir.. Doyamayız alışverişlere gezmelere :D Giyimi bana aittir beraber gider seçeriz çoğu zaman bayıla bayılada alırızz.. 



Ve sanırım sırada hediyelerimmmm :)))  Çok tatlı şirinn hediyeler aldım,hediye almaya tabiki bayılırım ama bunu sevmemdeki asıl neden düşünülmüş olduğumu hissetmem,sakız bile alınsa yeter bence gerçekten önemli olan düşünmek. (Bu son cümle sevgili için geçerli olmayabilir :D okadar uzun burunlu değil o daha çok düşünmek zorunda :D )


Bunu en başa koydum ama içindekini en son göstereceğim :) dım dım dım


Bu Elçinimin hediyesi Kotondan almış bayıldım benn..


Gizemin süprizleri düşündüğü yetmemiş birde bana en bir sevdiğim mağazadan bu seti almış onuu yerim benn :D Boşuna hayatım herşeyim demiyorum,nasıl iyi tanıyor beni nasıll


 Oğuzhanın hediyesii :) H&M çanta,çok sevdim bayağı sevdim hatta inanılmaz sevdimm.. İyiki almış çokta kullanışlı


Bensumla çok uzun zamandır tanışmıyoruz  ama beni çok iyi tanıyor artık nasıl bir Harry Potter sever olduğumu bildiği için Snitch bileklik ve Harry Potter kupa almış çok beğendim :)




Ve yine Harry Potter hayranlığımı bilen birinin aldığı hediye :D Tabiki kardeşimm Çağla,dünyanın en güzel hediyelerinden biri benim için harika değilmi ama bu settt çok teşekkür ederim meleğim benimmm.




Annemin en yakın arkadaşı benim Birsoş teyzem süpriz yapıp üç ufak pastayla geldi :) Hediyeside çok şık çok beğendimm


Çocukluk arkadaşım,kardeşim saydığım Bartu, normalde hediye alma gibi işleri beceremez pek ama beni bukez şaşırttı :D (Bu arada Bartu ilk fotoğrafta oturan mavi t-shirtl'lü ) :D

 Şirin bir tavşancıkk,annem evde tavşan bulunmasından pek hoşlanmasada benim için pek bir sakınca yok :D Odamada uyum sağladı, Üniversiteden bölüm arkadaşım Emelin hediyesi


Bu bayldığım T-shirtte bölüm arkadaşım Senadann :) Çok beğendim gerçekten,üzerinde 6 mı yoksa 8 mi yazdığını çözemedik henüz ama ben 6 kabul ediyorum :D Doğum günüme uysunn





Ve en sonda bu güzel kolye ve çiçek varr kimin aldığı pek mühim değil artık ama okadar güzel ki aldığı günden beri hep boynumda.. :)







1 yorum :