5 Haziran 2014 Perşembe

Düğün Davetiyeleri 1


Tamam yakın bir zamanda evlenecek değilim :) ama gelecekteki düğünümün için ara sıra aklıma estikçe internetten değişik fikirler araştırıyorum. Evet nerdeyse 6-7 sene sonrası için araştırma yapıyor olabilirim :D Ama güzel şeyler bulmak hoşuma gidiyor bulduğum fotoğrafları saklıyorum zamanı gelince kullanırım diye, bulduğum güzel şeyleri sizlerlede paylaşmak istedim 


           Ben bu fikre bayılım,aslında yumurta kullanmak içi pis kalırmı yada koku yapar mı diye düşünmedim değil ama aşağıdaki resimde içi boşaltılıyır daha sonra hafif bir su tutulup kurutulmaya bırakılırsa problem olmaz diye düşünüyorum,gerçekten çok şirin görünüyor 



 

 Yumurtayı kutuya koyma fikrinede bayıldım,çok şık olmuş,herkese üşenmeden bu davetiyeyi hazırlayabilirim diyen varsa mükemmel bir davetiyeniz olucak diyebilirim  :)






Buda çok güzel bir tasarım olmuş,nikah şekeri yerinede kullanılabilir tabi:) Bu tip davetiyeler benim çok hoşuma gidiyor,sıradan değil birkere insanda bir merak uyandırıyor,biri bana davetiye diye böyle şirin bir kutu getirse çok hoşuma giderdi eminim.


Davetiyede yazanları 3D gözlükle okumak :D Çok eğlenceli değil mi ?




 Davetiyede yazılı balon fikride çok hoşuma gidiyor benim :) İleride hangisini yapıcam acaba,hepsi çok güzeller karar veremiyorum :D Tabi bu durumda eşiminde fikri işin içine girince seçim daha kolay olur.



 Bu fikir uzun zamandır aklımda var :) Sanırım ilk defa burda paylaşıcam,aklımda hep ileride bu davetiyelerden iki tane yaptırıp birine isim yer vs yazdırıp diğerinide davetlilerin dileklerini yazıp düğüne geldiklerinde dilek ağacına yerleştirmelerini isticektim :) Şimdilik fikrim bu ama bukadar şirin şeyleri gördükten sonra her an vazgeçebilirim
 





2 yorum :

  1. Oradaki olay 3D diil 😇 kırmızı filmi gözlükle bakınca gizli yazı belli oluyor😋

    YanıtlaSil