11 Haziran 2014 Çarşamba

Benim Acemi Pastalarım :)

Bir süredir deli gibi pasta yapmaya başladım :) Yaptıkça yaptıkça devamı geldi.. Bu işin profesyonel aşamasını çok iyi bilmiyorum araştırdığım,elimin,yeteneğimin verdiği kadar yapmayı deniyorum :) Çok çok güzel değiller belki ama sizlerle paylaşmak istedim.. Umarım beğenirsinizz :)) Fiyonklu pastayı anneannemin doğumgünü için Pink pastasınıda kendi doğumgünüm için yaptım :) .




 Bu pastayı erkek arkadaşım için doğum gününde yapmıştım :) Tadıda çok güzeldi,içi çilekli ve çikolatalıydı 



Buda dayımın doğumgünüsü içindi bir Galatasaraylı olarak bu pastayı yapmak pek kolay olmadı ama olsun :D


 

   Bu kuşlı pasta benim ilk şeker-hamurlu pasta denememdi :)





8 yorum :

  1. sen şakamısın :) acemi mi bu pastalar..profesyonel kısmı da neymiş :) sen harikasın ya bayıldım resmen..kursa mı gittin :)
    bu arada tanışalım, ben seni tanıdığıma çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşşekkür ederimm inanılmaz mutlu oldum :) Kursa gitmedim tamamen kendimce birşeyler :)) Bende çok memnun oldum,İsmim Ezgi, instagram hesabınız varsa " pinkybowtieblog " ordan konuşabiliriz ayrıca takip ettim sizi blogdan :)

      Sil
    2. Hatice :) hnildrn instagramdayım..seni takibe aldım zaten :) kendince dediğin şeyler cok profesyonel bence ..kesinlikle ilerletmelisin..para bile kazanabilirsin hatta..

      Sil
  2. muhteşem olmuş..kesinlikle pastaların yapılışının videosunu çekmelisin :)

    YanıtlaSil
  3. Pastaların üzerine kullandığın o şekerimsi şeyler ne ?
    Tamam kabul anlatamadim :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini şeker hamurundan yaptım :)

      Sil
  4. acemi mi? bence pastaların mükemmel :)

    YanıtlaSil
  5. Pastaların tariflerini yazar mısın acaba?

    YanıtlaSil