1 Haziran 2014 Pazar

Beymen ve Marc by Marc Jacobs

Beymenden yaptığım küçük bir alışveriş alalı bir kaç ay oldu  :) Marc Jacobs'un çok beğenilen serisinden laptop çantası aladım,bu pek kullanışlı sayılmaz çünkü sanırım apple bilgisayarlar için ama ben ipad veya dosyalarımı koymak için  kullanıyorum.

Çantanın kalitesi çok güzel,içi yumuşacık,çok kolay taşındığını söyleyemem bana elde taşınan çantalar daima zor gelmiştir ama gerçekten çok şık.

Yanına birde defter aldım indirimdeydi,defteride çok sevdim önünde sadece beymen yazısı var çok sade ama şık görünüyor








3 yorum :

  1. çok tatlı bir çanta fiyatını öğrenebilir miyim acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı 150 tl, ben beymenin sitesinden online siparişle almıştım şuan tükenmiş :/ Akasyada Marc by marc jacobsun ana mağazası var muhtemelen orda bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim zaten bu markaya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil