24 Haziran 2014 Salı

Beni Tanıyın :)



Ezgi Erikci
6 Haziran 1993’de İstanbulda doğdum.Doğduğum süreden beri İstanbulun Anadolu Yakasında bulunan
Kadiköy ilçesinde oturuyorum. Annem babam ve kız kardeşimle yaşıyorum.Annem teknik ressam, babam serbest meslek ,Kardeşim Çağla şuan lisede dil bölümünde okuyor. (Alttaki fotoğrafta sağdaki Çağla :) Ve saçlarım eskiden sarıydı bu iki fotoğrafta yakşalık 1-1.5 sene öncesinden )




Çocukluğuma gelirsek Yüzme ve voleybol üzerine eğitimler aldım fakat pek bana göre olmadığını farkedince bıraktım. Küçükken iki hayalim vardı,biri oyuncu biri gazeteci olmaktı. Oyunculukta şansımı hiç denemedim fakat şuan Yeditepe Üniversitesinde gazecilik okuyorum :)



 Mutlu olduğum kendime göre güzel ufak bir dünyam var diyebilirim fakat bunun içinde birde ileri seviye migren problemim var :/ Bu biraz yaşamı aksatmama neden olsada pozitif olmaya çalışyorum

Bloggerlık,İnstablogger ve youtuberlığa nasıl adım attım ?


Bir çok arkadaşımın moda konusunda zevkime nekadar güvendiklerini farkettikten sonra bu konuda birşeyler yapabilirim diye düşündüm ve İnstagramda hesap açıp aynı zamandada blog yazmaya başladım ve ardından youtube videoları geldi.Yaptığım alışverişleri,beğendiğim beğenmediğim ürünleri,yaşadığım hayatıma dair güzel şeyleri sizlerle paylaşmak,bu dünyanın bir parçası olmak istedim. Hobilerime gelirsek sanatla ilgili neredeyse herşey diyebiliriz,resim yapmaya bayılırım,pasta kurabiye veya yemek hiçfarketmez yapmayı çok severim,takı tasarımı üzerine uğraşırım şuan aklıma gelmeyen ve benzeri birsürü şey :)

Kendim hakkında bu kısa yazı umarım sizler için beni tanımanıza yardımcı olmuştur :) Daha detaylı bir tanışma için Tag videosu çekeceğim. İlgiliniz için çok teşekkür ederim iyiki varsınız.




6 yorum :

  1. çok güzel bir yazı olmuş bende 1993 doğumluyum :) bu arada youtube kanalında hayırlı olsun. İstanbul'da yaşadığın için çok şanslısınnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Gerçekten çok güzel bir şehirdeyim,İnşallah sanada kısmet olur :)

      Sil
  2. Fotoğraflar çok güzell :)

    YanıtlaSil
  3. Stilini çok beğendik. Tarzoom.net ‘de tarzını paylaş. Sen de büyük sürprizlerle stil ikonlarının arasına katıl!

    YanıtlaSil
  4. ezgi abla telefon numaranı veririmisin

    YanıtlaSil