3 Haziran 2014 Salı

1 ERKEK 1 KADIN 1 KAVUŞMA

 1 ERKEK 1 KADIN 1 KAVUŞMA


Dizi izlemeyi çok sevmesemde,inanılmaz seviyorum ve ölene kadar izleyebilirim diyebileceğim tek tük diziler arasından birtanesi 1 erkek 1 kadın. Bitmesi beni gerçekten çok üzdü,film çekiliyor haberleri dolaşıyor umarım gerçekleşir :)
Gel gelelim ki bukadar çok sevdiğim dizinin karakterleriyle tanışmak istemiştim,2-3 sene oldu sanırım,imza günlerine gittim daha sonra bebekte düzenlenen standlarından birsürü şey aldım hepsinin fotoğrafını paylaşıyorum :)


Dünyanın en güzel hissi beklediğim gibi insanlar çıkmalarıydı. Aynı dizideki gibiler imza atarken bile
didişiyorlardı :D


Demet Evgar gazetecilerin soru sormasına biraz kızdı çünkü ozaman bizimle ilgilenemiyordu. Okadar neşeli okadar cana yakın ki ikiside imza gününden sonra bir kez Emre abiyle iletişim kurduk çok içten ve ilgili konuştu yine :) Türk oyuncular arasında en başarılı bulduğum kadın oyuncu Demet Evgar zaten :) Oyunculuğu kişiliği herşeyiyle harika bir insan :) İmza gününe ait birkaç fotoğrafımı paylaşıyorum :)




  

 


 



2 yorum :