30 Mayıs 2014 Cuma

Forever New Alışverişi

Forever Newde uzun süredir indirime girmesini beklediğim iki seyahat cüzdanını sonunda aldım :) Seyahat cüzdanı diye geçiyordu ama ben normal cüzdan olarak kullanıyorum birçok gözü var herşey rahat rahat sığıyor.Leopar desenli cüzdan 30 tl Krem rengi olan 45 tl
 




 Leopar Desenli cüzdanın içinde 3 fermuarlı bölümvar 5-6 tanede benim kartlarımı koymak içinkullandığım bölüm var :) Diğer cüzdanı daha çok beğenerek almıştım henüz kullanmaya kıyamadım.
 


Buda kullanmaya kıyamadığım krem rengi cüzdanın içi :) Birsürü bölmesi hatta aynası dahi var kullanacağım zaman eminimki çok işime yarıcak. :) Forever New'in aksesuarlarını giysilerinden daha çok beğeniyorum
çünkü giyim alanında birazdaha kadınsı çizgiler tercih ediyorlar ama aksesuarları çokc cici :) taşlı süslü püslü..
Resim yaptığım beğendiğim fotoğrafları yapıştırıp kolaj yaptığım bir defterim var onuda forever nerw den almıştım inanılmaz güzel :) Yakında onuda paylaşacağımm..



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder